marți, 1 octombrie 2019

Acuș, acuș ... particip la SuperBlog 2019!


-                       E  târziu,  e prea  târziu,  hai  odată,  ce  tot  faci  pe  acolo?  laptopul  meu  sărea  de  mama  focului  într-un picior  și  țipa  din  toate  puterile,  de  zici  că  foc  și  pucioasă  îi  intrau  în  hard  disk  și  mai  multe  nu.
-                      Hooo, mai  ușurel,  că  nu  dau  tătarii!
-                      Ce  tătari,  căpiato,  mâine  începe  SuperBlog  și  tu  nu  te-ai  înscris!  Când  pisici  albastre  mai  scrii  articolul  de  înscriere?
-                      Acuș,  acuș,  numai  taci  din  gură,  afurisitule!  Te  văd  eu  la  deadline-uri,  când  nu  o  să  mai  am  inspirație  și  suflu,  atunci  nu  o  să  ți se   audă  deloc  gurița  cu  vreun  sfat,  vreo  idee, ceva!
-                      Păi,  da,  vrei  idei,  dar  că  mâine  pleci  în  Tunisia,  cu  premiul  de  la  Christian  Tour,  iar  pe  mine  mă  lași  acasă,  asta  nu  mai  spui  nimănui,  nu-i  așa?  se  bosumflă  el.
-                      Haide,  nu  mai  fii  supărat,  am  să-ți  aduc  multe   poze  și  impresii,  promit!  Și-acum  taci  din  gură  că  simt  inspirația  cum  îmi  dă  târcoale  și  cum  stă  pe-aproape  și  articolul   meu  de  înscriere!

            Așa,  deci  ...
            Particip  la  SuperBlog  2019!
Pentru  că  am  lâncezit  destul  toată  vara  fără  vreun  cuvințel  pe  blog,  pentru  că  am  văzut  lista  (încă  parțială, vă  dați  seama?)  a  premiilor  oferite  și  mamă - mamă,  poate  mă  lovește  vreun  noroc  chior  și  mă  pomenesc  cu  cine  știe  ce  minunăție  cu  adresa  mea  pe  ea,  pentru  că  sunt  oameni  superfaini  pe-acolo,  pentru  că  sunt  atâtea  cuvinte,  înțelesuri  și  imagini  care  mai  de  care  mai  emoționante,  sau  mai  ghidușe,  sau  mai  strălucitoare,  pentru  că  îmi  place  să  aștept  notele,  ador  să  mă  laud  când  urc  în  clasament  și  iubesc  să  fac  pe  bosumflata  și  nedreptățita  ori  de  câte  ori  mă  nimerește  vreun  punctaj  rahitic  și  anemic  (hm,  oare  înseamnă  același  lucru?).

Particip  la  SuperBlog   2019!
Pentru  că  înveți  câte  ceva  în  fiecare  zi,  pentru  că  întâlnești  pe  cineva  special  în  fiecare  zi,  pentru  că  te  provoci  la  întrecere  și  îți  măsori  puterile  cu  cei  mai  buni,  pentru  că  este  toamnă  și  toate  lucrurile  frumoase,  liniștite  și  parfumate  se  întâmplă  acum,  pentru  că  în  viața  mea,  SuperBlog  a  adus  un  pic  de  ordine,  culoare  și   dorințe  împlinite!

Și  pentru  că  SuperBlog   este  singurul  virus  de  care  nu  vrei  să  scapi!





            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu