luni, 30 noiembrie 2020

O poveste pe care nu mă pricep să o scriu

 

             Sincer,  greu  m-am  hotărât    scriu  la  proba  aceasta.

            A  fost  cât  pe  ce    renunț  la  statutul  de  finalist  la  SuperBlog  2020,  din  cauza   acestei  probe. De ce?  E  simplu.  Habar  n-am  ce  înseamnă  optzeci  la  sută  din  expresiile  folosite  în  enunț.  Și,  atunci?  Despre  ce    vorbesc?

            Prin  educație,  sunt  filologă.

            Prin  naștere,  romantică. 

Iar  asta  presupune  o  viață  cu  capul  în  nori.  O  viață în  care  îți  imaginezi  povești  și,  câteodată,  chiar  le  scrii.

Articolul  de  azi  solicită, însă,  o  poveste  despre  influența  online.  Despre  Influencer  sau  Opinion  Maker.   Și  încă  la modul  cel  mai  serios  cu  putință.

Pentru  mine, aproape imposibil!

Cu  toate  astea,  m-am  hotărât să  scriu:  cuvintele  și  înțelesurile  mele,  față în  față  cu  AcademieVie.ro&TheMall.ro,  adevărurile  juriului. 



                        DESPRE  INFLUENCER  ȘI  INFLUENȚA  ONLINE

                   Din  ce  am  înțeles  eu,  influencer  înseamnă  o  persoană  care  are  puterea  de  a  impresiona  și  de  a  influența  mulți  alți  oameni.  Adică,  să-i  determine    facă  ce  fac  și  ei,    se  îmbrace  ca  ei,    se  poarte  ca  ei,    gândească  întocmai  ca  ei.  Prima  categorie  de  influenceri   care  îmi  vine  în  minte  este  reprezentată  de  artiști, firesc,  de  altfel,  pentru   ei  sunt  cei  mai  cunoscuți.  Dar  nu numai  ei  pot  fi  influenceri.  Orice  persoană  care  are  mulți  fani  într-o  comunitate  digitală,  care  atrage  atenția  audienței  și  care  are  puterea  de  a  le influența  deciziile,  se  poate  considera  astfel.

            Personal,  eu  sunt  foarte  greu  de convins. Și  nu  pentru    am  eu  prea  multe  fițe,  sau  sunt  mult  prea  pretențioasă.  Nuuu,  departe  de  mine  gândul.  Doar  că,  nișa  de  modă  nu    convinge  atâta  timp  cât  nu  îmi  oferă  haine  pe  măsura  mea, gastronomia  m-a  ajutat  în  dobândirea  dimensiunilor,  deci,  nu,  politica  nu mă  pasionează,  iar  cărțile și  autorii...  ei,  aici  s-ar  putea  schimba  datele.  Aici  sunt  tare  influențabilă  și tot  așa  de  tare  mi-ar plăcea    am și  eu  popularitate  online,  doar  că,  deocamdată,  sunt  undeva, pe  la  jumătatea  distanței  dintre  soare  și  ei,  echivalentul  dublului  distanței  dintre  Soare  și  Pământ.

            Pot  fi influențată,    nu  uit,  și  prin  campanii  de   vouchere .  Fiecare  om  are  prețul  lui,  păi, nu?

            Și,  totuși, experiența  mea  în  domeniul  influenței  online,  nu  se  reduce  la  a urma sau  a  nu  urma  un  influencer.  Participând  la  SuperBlog  vreme  de  vreo  cinci  ediții,  m-am  trezit  cu  comentarii  pe  blog  de  genul  Mulțumesc  pentru  link,  chiar  căutam  așa  ceva!

            Și  asta  în  condițiile  în  care  eu  scriu  povești,  dar  strecor și  un  sâmbure  de  advertorial,  iar  juriile  solicită  advertoriale  cu  miez  de  poveste.  Deci,  premii ...  altădată,  dar  nu  despre  ele  este  vorba.  Este  vorba  despre  cât  de  mulțumită  am  fost    am putut  îndruma  pe  cineva,  că l-am  putut  ajuta  cu  un  sfat  sau  o  idee.  Este  vorba  despre  sentimentul  utilității  și  al  misiunii  îndeplinite. 

            Se  cheamă  sau  nu    sunt  influencer?      




INFLUENCER  MARKETING  ȘI  BRANDING  PERSONAL

Ai  un  brand și  vrei  să-l  faci  cunoscut.  Angajezi  persoane  care    facă  acest  lucru pentru  tine,  influencerii,  într-o nouă abordare  a  marketingului,  pentru    aceștia  folosesc  canalele  proprii,  publicul propriu  și  stilul  propriu. Aici  e  mai  simplu,  sau  cel  puțin  așa  am  văzut  eu.  Brandul  personal  are  nevoie  de  publicitate,  de  o  bază  de  utilizatori,  iar  influencerul  i-o  oferă. 

            Mi-a  trebuit,  însă,  ceva  timp  ca să  înțeleg  ce  este  un  brand  personal,  și   nu  am  nevoie  de  cursuri  de  branding  personal  pentru  a-l  deține,  așa  cum  credeam.  Am  nevoie  de  ele,  de  aceste  cursuri,  pentru  a  mă cunoaște  și  a    dezvolta,  atât  personal,  cât  și  profesional.  Pentru  a  afla cum      fac cunoscut  și  cum    aduc  valoare  brandului. Iar  asta  atrage  după  sine  oportunități  de  carieră,  mai  mulți  bani  și  poziție  superioară  în  negociere. 

            Brandul  personal  este  reputația,  este  modul  în  care  ești  perceput  și  recunoscut în  domeniul   tău  de  activitate.  Este  ceea  ce  te  diferențiază  de  ceilalți.  Brandul  personal  este  ceea  ce  știi    faci  și  felul  în  care  o  faci,  iar  brandingul  personal  este  procesul  prin  care  spui  lumii  întregi  acest  lucru. 

            Enunțul probei  mai  spunea  ceva  despre  studii  de  caz  și  topuri, dar...  

            Și, totuși,  pot  da  și  eu  câteva  exemple de  personalități  pe  care  le  consider  influenceri.  Să nu  uităm    fiecare  dintre  numele  amintite  în  topul  meu,  este  o  alegere  pur  subiectivă, în  funcție  de  impactul  asupra  persoanei  mele  și  neavând  nicio  legătură  cu  părerea  unanimă  și  cu  topurile  existente  în  social  media.

-                      Alice Năstase – Buciuta   -  pentru    știe  cum    folosească  delicatețea  și  bunul – simț   în  contextul  relatării  celor  mai  negre  evenimente;

-                Florin  Negrutiu  -  pentru    înțelege  și  învață  din  și  printre  rânduri;

-                      Cristian  Tudor  Popescu -  pentru     îl  urmăresc  și  când  îl  iubesc,  și  când  îl  urăsc  pentru  ceea  ce  spune.

Cam  asta  a  fost  ce  am  știut  eu  să  scriu  pentru  proba  asta.  Partea  de  teorie. Generalitățile.  Pentru    aprofundarea  noțiunilor  este  o altă  poveste,  dar  nu  o  poveste  din  cele  pe  care    pricep  eu    le  scriu.

 

Articol scris  pentru SuperBlog  2020!

           

           

           

           

           

                  

                  

           

Un comentariu:

  1. Bună ziua Doamnelor și domnilor, aveți nevoie de asistență financiară? Sunt Susan Benson. Sunt creditor și, de asemenea, consultant financiar.

    Aveți nevoie de un împrumut de afaceri, împrumut personal, credit ipotecar sau un împrumut pentru a vă finaliza proiectul? Dacă răspunsul dvs. este da, vă recomand să contactați firma mea. Oferim tot felul de servicii de împrumut, inclusiv împrumuturi pe termen lung și pe termen scurt. Pentru mai multe informații, scrieți-ne prin e-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) sau trimiteți-mi un mesaj direct pe WhatsApp prin: +447903159998 și primiți un răspuns într-o clipă.

    Suntem o companie cuprinzătoare de servicii financiare și ne angajăm să vă ajutăm să vă îndepliniți toate aspirațiile. Suntem specializați în furnizarea de soluții financiare structurate persoanelor fizice și companiilor în cel mai eficient și mai rapid mod.

    Iată câteva motive pentru care ar trebui să ne contactați pentru un împrumut;
    * Comoditate - Puteți solicita un împrumut oricând, oriunde.
    * Suma flexibilă - decideți cât doriți să împrumutați.
    * Finanțare directă rapidă - primiți împrumutul în termen de 24 de ore de la aprobare.
    * Rată de dobândă flexibilă - Rată de dobândă accesibilă de 3%.
    * Ratele ridicate de aprobare - Aveți șanse de 99,9% să obțineți împrumutul
    * Rambursare flexibilă - Trebuie să alegeți data rambursării, fie săptămânal, lunar, fie anual, pe o durată de 1-30 de ani.
    * Aplicație online simplă.
    * Îndrumare și expertiză personalizate.
    * Fără taxe ascunse

    Nu pierdeți o oportunitate din cauza lipsei de finanțare. Contactați compania mea acum, vă putem ajuta cu un împrumut, deoarece am ajutat numeroase persoane și organizații care s-au confruntat cu dificultăți financiare în întreaga lume.

    Pentru mai multe informații despre oferta noastră de împrumut, vă rugăm să ne trimiteți cererea dvs. de împrumut prin
    E-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp / Telegramă: +447903159998

    Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să își aducă clienții și sunt 100% protejați. În deplină încredere, vom lucra împreună pentru beneficiile tuturor părților implicate.

    RăspundețiȘtergere