luni, 2 noiembrie 2020

Incredibilul meu safir


           Mă  scald  în  apele  tale  albastre,  incredibilul  meu  safir,  liberă  de  gânduri  rele  și ocrotită  de  puterile  tale  miraculoase.

           Pot  să-ți  vorbesc,  nu-i  așa?  Pentru    voi,  cristalele,  ne  auziți,  ne  învăluiți,  ne  ocrotiți  și  ne vindecați.  Și-atunci,  știu  sigur    pot    o  fac,  așa cum  am  știut din prima clipă    tu  îmi  ești  hărăzit.

        Se  spune    voi,  pietrele prețioase,  ne  alegeți  pe  noi,  oamenii,  intuind  nevoile  și  suferințele  pe  care  le  purtăm  adânc  în  trup  și  suflet,  fără    avem  curajul     le  scoatem la  suprafață.  Aveți  voi  grijă  de  ele, noi  trebuie  doar   ascultăm  imboldul  inimii  și    alegem  cu  înțelepciune.




            Te  simt  aproape,  tipărit  în pielea mea,  ghidul  meu  spiritual pentru  rugăciune,  sănătate  și  longevitate.  Te  simt  aproape,  sprijin  și  leac  împotriva  depresiei și  gândurilor  negre.  Te-am  scrijelit  pentru  totdeauna  în  ființa  mea,  spre  dobândire  și  amplificare  de  bucurie,  prietenie,  dragoste  și  fidelitate.   

            Mă  scald în  apele  tale albastre, incredibilul meu  safir, atentă  la șoaptele și  poveștile  tale.

          Astrele  mi-au  hărăzit  zodia  Fecioarei,  cu  înveliș  dur și  calculat  la  exterior, dar  cu  un   miez  prea  cald  și  prea  moale  la  interior.  Mi-ai  spus    sunt  Fecioară-chihlimbar,  ce  ține  departe  negativitatea, greutățile  și  melancolia,  pentru  a  face  loc  fluxurilor  pozitive,  generozității  și  energiilor  luminoase  și  m-ai  învățat  adevărata  putere  a   cristalelor. 

            M-ai   văzut  debusolată, umilită și  speriată,  aproape  incapabilă  de  viață  și  mi-ai  dăruit  un  ametist. Considerat  unul  dintre  cele mai  puternice cristale  protectoare, ametistul  devine  scut  împotriva  decepțiilor,  stimulează  încrederea  de  sine,  curajul,  respectul  pentru  propria  persoană  și  îți  protejează mintea de  griji,  stres  și  tensiuni.  Ametistul  îți  vorbește,  te  avertizează,  mi-ai  spus,    fii  atentă  la  culoarea  lui,  care  se  schimbă  în  prezența  celui  care  îți  vrea  răul.




            Am  fost  singură  și-am  vrut    dăruiesc  și    primesc  iubire.  Mi-ai  depănat  povestea  rodocrozitului ,  cristalul  norocos și  neasemuit de  frumos,  mesagerul  extraordinar  al  iubirii  adevărate  și  intense,  purtătorul  dragostei,  al  armoniei  și  vindecătorul  temerilor  și  al amintirilor  dureroase.  Și-acum suntem  doi  în  aceeași  poveste.




              scald în  apele  tale albastre, incredibilul meu  safir,  cu  încredere  în  știința  ta.

            Acum,  pe  biroul  meu,  sub  privirile  mele,  stăpân  absolut  este  copăcelul  în  ghiveci  cu  pietre  de  aventurin.  Din  categoria  cristale  pentru  birou,  aventurinul  își  face  treaba  la modul cel mai  serios.  Luarea  deciziilor  în  momente  critice  nu  mai  reprezintă un  obstacol  în  cariera  mea,  găsesc  mai  ușor  soluții  și  alternative,  îmi  conferă   inspirație,  prosperitate  și  succes  financiar.  Dacă  închid  ochii,  aud  cum  vântul  șugubăț  fură  îmbrățișări  cristalelor  delicate  și  cum  se  înfioară, prefăcut,  răspunsul  lor.




            Iubește-te  și  acceptă-te  așa  cum ești,  mi-ai  șoptit  mesajul  jadului.  Piatră  a  fidelității  și  a  dragostei,  aduce  armonie  și  echilibru  emoțional și protejează  mamele  și  soțiile.   De  ajuns pentru  mine,  mi-am  spus,  și  am  cumpărat  cea mai  frumoasă  pereche  de  rațe  mandarine  din  jad,  care-și  continuă  povestea  de  dragoste  în  colțul de  sud-vest  al  dormitorului  meu.  Rațe  mandarine  sau  cristale  feng-shui,  nici  nu  contează  cum  vrei    le   numești. 




            Dar  tu,  incredibilul  meu  safir?  Cine  ești?  De  unde  vii? 

         Legendele  antice  precizează că pământul  se  sprijină  pe  un  safir uriaș, iar  culoarea sa  albastră,  cea  mai  frumoasă  dintre  toate  nuanțele  de  albastru  din  lume, este cea  care  colorează  cerul.  Safirul  echilibrează  organismul și  emoțiile,  eliberează  tensiunile  psihice și  gândurile  nedorite. Îndrumă  omul spre  evoluție  spirituală și  îi  conferă  puterea  și  forța  de  a  depăși  orice  obstacol.

            Se  spune    safirul  are  intuiție. Se  spune    safirul  dezvoltă  și  intuiția  celui  care-l  poartă. 

Depun  mărturie  pentru  asta,  căci  altfel  cum  l-aș  fi  îndrăgit  de  la  prima  privire?

Altfel  cum  l-aș  fi  potrivit  degetului  meu,  așa  de  tare  încât  să-i  pot  auzi  poveștile,  așa  de  strâns  încât    fim  una și  aceeași  persoană,  atât  de  adânc  încât   nimic    nu-l mai  poate  îndepărta  de  mine?

   scald  în  apele  tale  albastre,  incredibilul  meu  safir,  liberă  de  gânduri  rele  și ocrotită  de  puterile  tale  miraculoase.

 

 

Articol  scris  pentru  SuperBlog  2020!

 

 

 

           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu