joi, 14 noiembrie 2019

Un look de vedetă adaptat


O  bătrânică  mergea  la   biblioteca  orășenească  în  fiecare  săptămână  și,  de  fiecare  dată,  împrumuta  câte  două  cărți  de  dragoste.  La  un   moment  dat,  bibliotecara  i  se  adresează: 
-                       Nu    supărați,  dar  sunt  tare  nedumerită.  Eu  credeam    la  vârsta  dumneavoastră  sunteți  interesată  doar  de  cărți  istorice.
-                       Dragă  domnișoară,  ai  perfectă  dreptate.  Doar  că,  pentru  mine,  acțiunea  din  cărțile  acestea  este,  deja,   istorie.

Recunosc,  și  pentru  mine,  timpurile  în  care  suspinam  după  un  cântăreț  sau  un   actor,  adormind  fericită  cu  poza  lui  sub  pernă,  constituie  amintiri  din  paleolitic  dar,    ne  fie  cu  iertare,  nu    împiedică  nimeni  nici  acum  să-mi  las  ochii    mi  se  scurgă  întocmai  ca   magiunul  de  care  se  presupune    trebuie      ocup,  în  calitate  de  bunică  serioasă  ce sunt,  după  vreo  vedetă  masculină  care,  Doamne,  iartă-mă,  întrunește  toate  calitățile  unui  exemplar  uman  extrem  de  reușit.
Păi,  poți  să-i  reziști,  frate,  lui  Channing  Tatum?  

                                        sursa  foto:  amazon.com

Când  vezi  poza   asta,  ce  inimă  haină  trebuie    ai  ca   să-l  lași    dârdâie  de  frig,  acum  în  prag  de  iarnă?!

sursa  foto:  cinemagia.ro


Mai  ales    Answear  în  sus,  Answear  în  jos,  toată  ziua  stau  cu  ochii pironiți    le  urmăresc  promoțiile  și  noutățile,    doar  Black  Friday  începe  deja    se  facă simțită.

Chestia  este    obrazul  subțire,  cu  cheltuială  se  ține,  iar  de  hainele  idolului  meu  atârnă  etichete  care  mai  de  care  mai  sofisticate.  Întrebarea  care-mi  bântuie  mie  prin  tărtăcuță  este:  cam  câte  pensii  trebuie    cheltuiesc  pentru  a-l  feri  de  frig  și  de  răceală  pe  minunea  ăsta  de  băiat?
Și,  cum  eu  sunt  o  fată  descurcăreață,  m-am  hotărât    rezolv  problemele  pe  rând.  Întâi    vedem  ce-i  place  lui.  Am  căutat  printre  toate  pozele  la  care  am  avut  acces  și  am  găsit  una  cu  o  ținută  potrivită  pentru  toamnă, în  care  arată  ca  un  adolescent  din  vremurile  tinereții  mele, perfectă,  de  altfel,  și  pentru  omul meu,  la  o  plimbare  în  fapt  de  seară.




sursa  foto:  wallpapers  arena


Citisem  undeva,  într-un  ghid  de  bune  maniere,    un  bărbat  stilat,  întâi  și  întâi  își  pune  șosetele.  Deci,  șosete  de  la  Tommy  Hilfiger,  cu  49,90  lei.


Să-mi  fie  cu  iertare,  blugii  lui  par  cam  ponosiți  și  nu  se  mai  poartă,  așa  că-i  voi  înlocui  cu  o  pereche  de  pantaloni  de  la  Tommy  Jeans,  pentru  care  ar  trebui    plătesc  239,90  lei.


Buuun,  urmează  tricoul.  Un  tricou  vesel,  care    iasă  în  evidență,  iar  ochii  lui  mici  și  jucăuși    strălucească  și mai  tare.  Tot  Tommy  Hilfiger    scoate  din  încurcătură,  cu  al  său  tricou  de  129,99  lei.



Geaca  lui  m-a  cam  pus  în încurcătură.  Nu  mi  se  pare  nici  geacă -  geacă,  nici  cămașă,  nici  palton,  nici  trenci,  ci  un  fel  de  amestecătură  din  primele  două.  Să-i  caut,  frate,  omului,  o  geacă  de  bărbați  mai  de  Doamne-ajută!  Și  așa  mi-am  pierdut  toată  ziua  cotrobăind  printre  rafturile  de  la  Answear,  dar  nu-mi  pare  rău!  Ce  ziceți,  merită  un  hanorac  Review,  de  319,90  lei? Eu  zic    da!



Și-am  ajuns  la  încălțăminte!  Nu    n-ar  fi  sexy  și  desculț,  dar,  după  cum  spuneam,  misiunea  mea  este  să-l  feresc de  răceală  și  gripă,  nu  să-l  pun  bibelou  în  raftul  din  livingul  meu.  O  pereche  de  pantofi  Woak  de  la  Koppa,  preț  179,90  lei.  Gata,  misiune  îndeplinită  și,  pe  deasupra,  și  arătoasă,  zic eu.
Făcând  totalul – 919,5  lei -  am  avut  surpriza    constat că  n-am  făcut  o  gaură  în  buget  foarte  mare,  ba,  dimpotrivă.  Stabilisem    nu  cheltuiesc  mai  mult  de  999  lei,  dar  nici  n-am  atins  această  limită. Asta  înseamnă    te  pricepi.

-           Ce  faci, dragă,  cu  hainele  astea  pentru  bărbați?
-                      Ptiu,  ce m-ai  speriat!  N-am  auzit  când  ai  intrat.  Cum,  ce fac?  Ți-am  creat  o  ținută  asemănătoare  celei  purtate  de  Channing  Tatum,  care    ți  se  potrivească  și  ție  și  care  te  va  face    te  simți  din  nou  tânăr.  Nu  tu  mi-ai  spus    te-ai  săturat  de  o  viață  întreagă  de  costume,  cămașă  și  cravată?  Ia,  poftim  de  vezi  ce ți-am  pregătit!
-                      Și,  cum,  pentru  tine,  nimic?    uimești,  dragă!
-                      Nuuu,  stai  un pic,  cine ți-a  spus  asta?  Eu    păstrez  pentru  mai  târziu,  când  voi  avea  timp    caut  în  voie   printre  toate  acele  rochii  glam,  de  care  nu    voi  sătura  niciodată.

P.S. ori  de  câte  ori  cădeam  în  extaz  la  un  film în  care  se   producea  idolul  meu,  mama  se  stropșea  la  mine:
-  Ai  înnebunit,  fată,  acum,  la  bătrânețe!  Păi,  nu  vezi  ce  frumos  și  distins  e  bărbatu-tău,  nu  ca  țâști-bâști  ăsta!
No,  mamă,  uite-l  acum, pe  omul  meu,  îmbrăcat  ca  idolul  meu.  care-ți  place mai  tare?


Articol  scris  pentru  SuperBlog  2019








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu