luni, 19 octombrie 2020

Ai grijă ce-ți dorești, că de Black Friday ai să primești!

 

             Astă - vară  a  fost  prea  cald  și, pe  când  sufeream  teribil,  transpirată  și  veșnic  însetată,  mi-am  promis  solemn    n-am    mai  bodogănesc la  adresa dimineților  zgribulite  de  toamnă,  când  te  pomenești   iar  ai plecat  fără  eșarfă  și frigul  îți  pătrunde  pe  sub  gulerul  cardiganului,  înfiorându-te.  Iar  pe  când  soarele  necruțător trimitea raze  incandescente  spre  noi, bieți  muritori,    gândeam     da  bucuroasă  la  schimb  un   astru  întreg  contra  o  boare  de  vânt,  fie  ea  și  cu  stropi  de  ploaie  și  steluțe  de  brumă.

         Acum,  însă ...  a  venit  toamna,  și  vântul  invocat,  și  ploaia  măruntă  și  sâcâietoare, și  frunzele  galbene  căzute  în  drumul  tău,  aducătoare  de  depresii  și  melancolie,  și  nasul  înfundat,  și  durere  de  cap,  și  durere  de  gât ...  of,  unde  ești  tu,  vară,  cu  căldura  ta  cu tot?

           Astă-vară  eram  client  fidel  al  tonetelor  de  înghețată  și  al  frigiderelor  cu  sticle  brumate  de  apă.

            Acum, însă,  sunt  client  fidel  al  farmaciilor  și,  mai  ales,  altfel  cum? al  farmaciilor  online.  Știam  de  Farmacia  la  Preț  Mic  pentru     denumirea  mi-a  atras  atenția  imediat ce  am  căutat  farmacii  online. Cine  nu  se  bucură,  atunci  când  are  ocazia,    achiziționeze  produsele  dorite  la  un  preț  mai  mult decât  avantajos? 

           


De  obicei,  pentru  Black  Friday  vânăm  luni  întregi  calculatoare, televizoare,  frigidere,  telefoane,  sau  mai  știu  eu  ce  aparatură  electronică  ultimul  răcnet.  Anul  acesta  eu  am  pus  punct. 

Ca    fiu  sinceră,  cred   el,  anul,  a  fost  cel care  a  pus  primul  punctul.  Ne-a  scuturat  pe  toți  de  nu  ne-am văzut  și  ne-a  pus  o  oglindă  în  față,  pe  care  să o  întrebăm,  asemenea  reginei  din poveste:  oglindă, oglinjoară / cine  mai e sănătoasă  în țară?

            Deci,  toamna  asta  năucă    găsește  așteptând  Black Friday  la  Farmacia la  Preț  Mic. Știu  sigur  ce  vreau  și  de  ce  vreau,  adică  de toate  și  cu  multă  sănătate.



           Dacă  ar  fi  să o  iau  cu  începutul  începuturilor,  prima  dată  am  cercetat  categoria  frumusețe  și  îngrijire,  evident.  Și  nu  doar  din  cochetărie  feminină.  Singurul  din  familie  care  se  bucură    este  frig  afară  este  adolescentul  meu  din  dotare  proprie.  E  adevărat,  la  cei  șaisprezece  ani  ai  lui, te-ai  aștepta   fie absolut  indiferent  la  starea  vremii,  pentru  că,  nu-i  așa?  inocența,  puterea,  speranța  și  credința  în  forțele  proprii  sunt,  încă,  nealterate  de  buletinul  meteo.  Doar    el  are  un  motiv  pur  subiectiv  pentru  care  este  recunoscător  frigului  de  afară:  are  ocazia  să-și  îndese  căciula  până  peste  urechi, înăbușind  orice  tentativă  a  părului,  și-așa  tuns  foarte  scurt,    evadeze.  Din  păcate,  scalpul lui  este  foarte  sensibil  și  favorizează  apariția  plăcilor  scuamoase  care,  indiferente  la  tot  ce  am  încercat  noi,  nu  dispar  și  nu  se  împuținează  decât  pe  termen  scurt. 

            Mi-a  atras  atenția  Bioderma,  șampon  împotriva  plăcilor  scuamoase,  deși, din  păcate,  stocul se  află  în  curs  de  aprovizionare,  iar  prețul  ...  hm,  Black Friday  ar  face  bine  să-mi  pună  în  coșul de  cumpărături  șamponul  ăsta,  la  un  preț  care    nu-mi  mai  facă  portofelul    se  ascundă  cât  poate  el  de  adânc  în  buzunarele  genții  mele  de  zi  cu  zi. 

            Buun, prima  dorință  a  fost  pusă  și  zarurile  aruncate.  La  emoții  mari,  îmi  crește  glicemia,  pentru  care  bat  drumurile  cabinetului  medical de  profil,  de  vreo  câteva  luni.  Valorile  mele  urcă  și  coboară  într-un  ritm pe  care  încă  nu  l-am înțeles,  de  aceea  am  nevoie  ca  la  fiecare  câteva  zile  să-mi  măsor  glicemia  și    încerc    o  țin  sub  control. Se  consumă,  frate,  acele  și  testele  de  automonitorizare  ACCUCHECK  Active,  de  parcă  le-aș folosi  în locul  zahărului  la  care  am  renunțat  aproape  de  tot. Aproape  este  cuvântul  cheie, pentru    sunt  fan  înrăit,  vechi  și  credincios,  iar  obiceiurile  rele  nu  se  lasă  cu  una  cu  două  din  momentul  în  care  te-au  prins  în  ghearele  lor.  Mai  este  cazul    mai  spun    mi-aș  dori un  discount  serios  și  la  acestea?

            


          Nu  poți  vorbi  despre o  farmacie,  fără să  te  interesezi  de  oferta  la  vitamine și  suplimente. Și  dacă vă  spuneam  despre  problemele  adolescentului  meu,  trebuie    recunosc    vârsta  și  condiția  fizică  mi-au  adus  mie  altfel de probleme  și  de  nevoi.  N-am  fost  niciodată  sportivă.  N-am  fost  fan  al  alergatului,  rostogolitului  sau  aruncatului  la  poartă,  indiferent  despre  ce  minge  ar  fi  vorba.  Și  asta  se  cunoaște  la  cântarul  din  baie,  care  nu  vrea  nici  bătut    arate  ceea  ce  mi-aș  dori  eu    arate. 

            Și,  totuși,  mușchii  mei  de  la  picioare  se  comportă de  parcă aș  fi  fost,  cel  puțin,  campioană  națională  și,  ori  de  câte  ori    întind  brusc, noaptea  cel mai  ades, când  este  somnul  mai  dulce,  sunt  cuprinși  de  niște  afurisiți  de  cârcei  care  îmi  taie  și  respirația,  nu  numai  visele.  Sincer,  nu  știam că  există  medicamente  anticârcei! Ba, chiar  plicuri  cu  acțiune  rapidă,  care  se  administrează  dizolvate  în  apă, ceea  ce  înseamnă    sunt  mai  ușor tolerate  de organism  și  își  fac  efectul  mai  rapid,  după  cum le  spune  și  numele.    fi  dispusă    încerc  și    le  adaug  și  pe  acestea  în  coșul  meu  de cumpărături  de Black  Friday,  doar – doar  voi  reuși  să-mi   duc la  bun  sfârșit  somnul,  fără tulburări  adiacente.

            


              Să  nu  uităm,  însă,  de  toamna  cea  de  toate  zilele  și,  mai  ales,  de  faptul    familia  mea  mai  dispune  și  de  nepoți.  Doi  la număr,  amândoi  băieți.  Și    musai    ai  Panadol  Baby,    altfel  nu  treci  de  iarnă.  Urlă,  țipă,  cad,  plâng,  se  ridică,  se  bat  pe  sucul  rece  fără știrea mamei,  își  descheie  hanoracele  în  drum  spre  grădi  și  spre  școală,  iar  când  îi  lovește  răceala și  gripa,  se  transformă  în  mielușei  nevinovați.  De-aia  este  imperioasă  nevoie  de  Walmark  Minimarțieni   Gummy  cu  soc,  pentru  imunizare. Doar    aici  trebuie  un  discount  mai serios,  pentru  că,  de dragul  marțienilor,  năstrușnicii  mei  s-ar  imuniza  zilnic.

            Cam  asta  aș pune  în  coșul  meu  de  Black  Friday,  dacă  ar  fi    primesc  discount  la  produsele  selectate.

Hmm ...  de-ar  fi  adevărată  zicala  cu  ai  grijă  ce-ți  dorești,    de  Black  Friday  ai    primești!


Articol  scris  pentru  SuperBlog  2020!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu