luni, 2 martie 2020

Spring SuperBlog 2020

                De  data  asta  am  întârziat.
                Prima  probă  de  la  Spring  SuperBlog  2020  şi-a  scos  deja  căpşorul,  exact  ca  în  povestea  aia  cu  un  ghiocel  ce  răzbate  primul  de  sub  frunze  uscate  şi  petice  răzleţe  de   zăpadă,  iar  eu  nu  m-am  înscris  încă.
                Noroc  cu  regulamentul  de  participare,  care  are  deschisă  o  portiţă  şi  pentru  întârziaţi  ca  mine.
                Poate  că  întârzierea  asta  este  un  semn  bun:  aşa  cum  mă  bulucesc  eu  acum  la  înscriere,  aşa  se  vor  buluci  şi  premiile  la  uşa  mea!    Speranţa  moare  ultima,  nu-i  aşa?
                Deci,  una  peste  alta,  particip  la  Spring  SuperBlog  2020!
                De  ce?
                Pentru  că  de  câteva  luni  încoace  m-am  ferit  de  cuvintele  scrise,  de  parcă  ele  m-ar  fi  ars  cu  fierul   încins  direct  pe  cord  deschis.
                Pentru  că  iarna  asta  m-a  stors  de  toate  gândurile  bune,  mai  ceva  ca  pe-o  lămâie  şi  mi-a  lăsat  doar  umbre  şi  goluri  pe  care,  musai,  să  le  umplu.
                Pentru  că  vine  primăvara  şi  am  nevoie  disperată  de  poveşti  cu  miros  de  cais  înflorit  şi  gust  de  regina – nopţii  şi  de  zambile  albastre.
                Pentru  că  aici,  la  Spring  SuperBlog  2020,  ştiu  sigur  că   voi  găsi  ceea  ce  caut.  Am  mai  fost  pe-aici  şi  am  primit.

                Spor  la  scris  şi  la  premii,  dragii  mei!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu