duminică, 2 decembrie 2018

Cum adică nu este un storcător?


              


                 Hmmmm,  ce  bine  miroase!  Cafea!  Da,  știam    este  rândul  tău    o  pregătești  azi   și  vreau    profit  de  asta.  Uite,    întind  și  mai  tare  în  tot  patul,  îmi  trag  plapuma  până  peste  cap  și    prefac     dorm  încă.  E  așa  de  cald  și  de  bine  aici!
                Da,  dar  parcă  mirosul  ăsta  de  cafea  îndulcită  maxim  și  cu  o  singură  picătură  de  lapte, una  singură,  intră  cu  forța  în  cameră  și    gâdilă  pe  sub  plapumă.  Nu  prea  am  cum  să-i  rezist,  ce    fac!
                Unde  mi-or fi  papucii,    aseară  i-am  lăsat  lângă  pat?  Ciudat!  În  fine,  până  la  bucătărie  nu  sunt  prea  mulți  kilometri,  așa    am    țopăi  până  acolo,  poate  îmi  găsesc  și  papucii  călători.
                Bună  dimineațaaaa,  dragule!  Am  venit  după  miros,  știi  tu ...  hopaaa,  dar  ce-i  aici?  Zău    nu  pricep!  Micul-dejun?  Și  în  paharul  roz-transparent,  din  serviciul  nou-nouț,  pe  care  l-am  cumpărat  abia  aseară,    ai zis  tu  că-ți  trebuie  pahare  mari  pentru  niște  experimente  și  n-ai  vrut  să-mi  spui  ce  fel  de  experimente,  în  paharul  ăla  ce  este?  Mmmmm,  arată  demențial!  Vreau    gust,  ce  faci,  de  ce  mi-l  iei?


                Ahh,  da,  uitasem!  Păi,  dacă  ai  jucărie  nouă,  acum  trebuie     aștept  înainte  de  a  devora  tot.  Nu  prea  am  nevoie  eu  de  lecții  înainte,  știu  sigur,  după  atâta  amar  de  ani  de  când  facem  cu  rândul  la  bucătărie,  am  învățat      bucur  de  explozia  de  gusturi  și  arome  pe  care  te  pricepi  de  minune  și  mult  mai  bine  decât  mine    le  obții.
                Așaaa,  deci  ai  primit  cadou  de  ziua  ta  un  storcător  prin  presare  la  rece,  Hurom.  Te-ai  gândit  tu  să-l  încerci  azi.  Până  aici  totul  este  ok,  n-am  nimic  împotrivă.  Acum,  pot    gust?  Nuuu?  Măi    fie,  suspansul    omoară.


                Recunosc,  arată  bine,  se  asortează  perfect  cu  noul  nostru  blat  vișiniu  din  bucătărie,    cel  vechi  cam  obosise.  Și  storcătorul  tot  vișiniu  este.  Cum  adică  nu  este  un  storcător?  Am  înțeles  acum,  este  noul  nostru  aliat  în  lupta  pentru  o  viață  sănătoasă,  prin  presarea  la  rece  care  păstrează  culoarea  și  gustul  ingredientelor  folosite.  Dar,  totuși,  ca    nu  mor  de  poftă,  spune-mi  măcar  din  ce  este  făcut  sucul?  Măr,  bine,  portocală,  ok,  pară,  super,  doi  morcovi,  perfect.   M-am  înviorat  numai  gândindu-mă  la  el.
                Un  lucru  mă  nedumerește  pe  mine:  când  ai  făcut  sucul  ăsta,  că  eu  nu  am  auzit  nimic  și  tu  știi  că  eu  dorm  cu  urechile  ciulite?  Ia-o  mai  ușor,  ca  să  înțeleg:  ai  introdus  fructele  prin  gura  de  alimentare  clasică,  care  a  procesat  ingredientele  lent,  la  modul  cel  mai  silențios,  transformându-le  în  sucul  care  a  păstrat  cu  până  la  6 ori mai multe vitamine, minerale și enzime  din  acestea.  Dar,  ce  zici,  dragă,  câte  guri  are  storcătorul  ăsta?
                Două.  Mai  are  una  pentru  când  te  grăbești,  numită  gura  mare,  care  preia  toate  funcțiile  și  tu  pregătești  altceva  în  timpul  ăsta.  Interesant,  trebuie  să  recunosc.
                Încă  o  întrebare  pentru  tine,  una  scurtă,  că  mă  grăbesc  să  beau  sucul:  totuși,  cum  îl  cheamă  pe  el,  pe   storcător,  că  văd  că  este  foarte  personalizat,  cu  gurile  lui  cu  tot? 
HUROM H-AI One Stop,  de  la  Hurom,  din  Coreea,  lider  mondial  în  tehnologiile  de  stoarcere  a  legumelor  și  fructelor.  Asta  înseamnă    pot  să-l  folosesc  și  la  celebrele  mele  supe-creme  de  legume?  Foarte  tare,  mulțumesc  de  pont!



Pot    gust  acum,  pot?  Te  rog!  Așaaa,  foarte  bun,  foarte  bun!  
Și  drept  pedeapsă    m-ai  ținut  atât  fără      lași      ating  de  minunăția  asta,  mai    o  cafea,    cealaltă  s-a  răcit  de  tot!  Și  nu,  nu-mi  mai  trebuie  altceva,  mulțumesc,  mi-e  prea  de  ajuns!

Articol  scris  pentru  SuperBlog  2018!
               
               


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu