miercuri, 27 septembrie 2017

Toamnă de-ai fi, iubita mea...

            Toamnă  de-ai  fi,  iubita  mea,
            ți-aș  săruta  aleile  pierdute  
            în  dorul  de  îndrăgostiții  de-astă-vară 
            și  ți-aș  topi  tot  galbenul  din  lume 
            să  ți-l  aștern  drept  pernă,  nu  povară.
            Toamnă  de – ai  fi,  iubita  mea,
            ți-aș  săruta   și  sânii  arămii 
            cu  frunze  dulci  drept  unică  năframă,
            ți-aș  netezi  șuvița  prea  rebelă 
           ca  să  o  prind,  după  ureche,  cu  o  perlă,
            ți-aș  mai  cânta,  încet,  romanțe  calde
            să-mi  potolesc  iubirea  ce  mă  arde  ...
            Toamnă   de-ai  fi,  frumoasă  doamnă!


foto  din  arhiva  personală

                        Împing  încet  tastatura  și  mă  ridic.  Am  amorțit  pe  scaunul  tare,  dar  dacă  îmi  iau  unul  mai  comod,  mă  apucă  somnul  și  nu  mai  termin  cartea.  La  naiba,  parcă  mare  lucru  am  scris  din  volumul  ăsta.  Perdeaua  a  rămas  agățată  într-un colț  și  pădurea  se  împrăștie  brusc  de  la  geam  încolo,  în  sus,  pe  pantă.  A  plouat  tare  aseară   și  picurii  de  apă   atârnă   încă,  cercei  de  diamant,  de   tufănelele  mov  din  grădiniță.
                   Mi-a  plăcut  întotdeauna  toamna.  Un  pahar  de  vin  negru  ca  păcatul,  un  trabuc  și  o  mâță  torcând  leneș  pe  papucii  mei,  asta-i  fericirea  adevărată,  restul  sunt  doar  căutări.

               Hmmm,  cum  ar  fi  să  nu  mai  bat  câmpii  cu  iubita  transformată-n  toamnă  și  să  răsucesc  un  pic  imaginea  de  ansamblu?
            Cum  ar  fi  să  vină  toamna,  da,  ea,  toamna  adevărată  la  mine,  să  se  nască  în  fața  mea  din  covorul  de  frunze  care  tremură  în  prag,  așa  cum  se  năștea,  odinioară,   Afrodita  din  spuma  mării?
             Cum  ar  fi  să  pășească  ușor,  cu  părul ca  perele  târzii,   pârguite  abia  după  ce  a  dat  bruma  peste  ele,  învălmășit  peste  goliciunea-i  perfectă  și  să  spună :
-           Bună  seara!??
Iar  eu,  tâmp,  mut,  fără  suflare,  să  închid  ușa  repede  și  să  mă  rog  la  Dumnezeu  să  nu  fie  nălucă,  să  nu  dispară  dacă  îndrăznesc  să  o  privesc  de  aproape  și  să  dau  cu  bâta-n  baltă:
-           Ai  să  îngheți!
-         Nu  mi-e  teamă,  s-ar  alinta  ea,  pentru  că  vreau  să  mă  înveșmântezi  așa  cum  o  faci  în  poemele  tale,  să  mă  acoperi  cu  gândul  tău  și  să  mă  învelești  așa  cum  știi  doar  tu,  ca  somnul  să-mi  fie  odihnă  regească  și  împlinire  desăvârșită.

Ai  milă,  soartă,  de  mine,  biet  muritor  cu  muza  lui  aievea  în  fața  ochilor!

-       Ți-aș  pune  doar  cămăși  cu  flori  și  bluze  diafane,  iar  fustele  doar  în  culori  aproape  de  pământ,  de  frunze,  de  poame  dulci  și  coapte  în  grădină  ...


                    
ANSWEAR - CAMASA

VERO MODA - BLUZA





                     

MEDICINE - FUSTA FUTURE PAST




SIMPLE - FUSTA


Botine  mici,  cu  diamante,  ți-aș  pune  în  picioare,  iar  eu,  cu  ghete de  bărbați  m-aș  încălța,  să  te  urmez  oriunde.

PEPE JEANS - BOTINE



De  frig  te-aș  apăra  învăluită  în  paltoane  de  damă  elegante,  paltoane  damă  pentru  iarnă,  cu  miros  de  gutui  pufoase  și  struguri  brumării.  Ți-aș  da  până  și  vechiul  meu  palton  mâncat  de  molii,  de-ai  vrea  umila  mea  ofrandă.  Și  apoi  ...

MEDICINE - PALTON NOCTURNE

MANGO - PALTON SOFI-S


.....................................................................................................................................
Mă  ridic  brusc,  speriată  de-a  binelea.
-      Iar  ai  adormit  cu  capul  pe  laptop  și,  uite,  ai  vărsat  și  cafeaua.  Bine  că  nu  s-a  spart  și  cana,  bombăne  mama,  în  timp  ce  șterge  cu  înverșunare  pata  maronie  de  pe  covor.
Mă  doare  gâtul,  mi-a  înțepenit  într-o  poziție  nefirească  și,  cu  toate  astea,  mă  umflă  râsul.  Ce  mai  seară,  auzi,  ce  mai  seară!  Să  mă  visez  eu  bărbat!  Și,  culmea,  să  mai  știe  și  de  ANSWEAR.ro,  dressingul  meu  secret!


                      Articol  scris  pentru  proba  cu  nr.  1,  SuperBlog  2017!





           
           

            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu