marți, 2 decembrie 2014

Colind pentru mama

Doamne,  iar  ninge  frumos  peste  toate
Şi  scaldă-n  iertare  păcatele  noastre.

Urâtul  din  suflet  Tu,  Doamne,  ni- l  şterge
Să  rămânem  curaţi  ca  pruncul  din  iesle.

Lumini  la  fereastră  nu-mi  vine  s-aprind
Că  nu   mai  e  mama  să-mi  cânte  colind.

Doar  mama  ştia să  cânte  colinde
Doar  ea  avea ,  pentru  ele ,  cuvinte.

Colinde  cu  Ler  şi  florile  dalbe,
Cu  sfânta  aromă  a  merelor  coapte.

Şi  nu  pot  podoabe  pe-un  brad  să atârn
Că  nu  mai  e  mama  cu  daruri  în  sân.

La  naşterea  ta,  Iisuse  Hristoase,
Ofrande  şi  doruri  ţi-aştern  la  picioare.

Mi-e  dor  de  bine,  de  cald,  de  lumină
Mi-e  dor  să  fiu  iarăşi  copil  fără  vină.

Cu  Steaua  în  frunte,  la  porţi  ferecate
Să  bat,  după  datini ,  cu gânduri  curate.

S-adun  în  traistă   prea  mulţi  bolindeţi
Şi  mama  să  râdă.  Să  spună  poveşti.

Doamne, iar  ninge  frumos  peste  toate....

Să-mi  stingă  durerea,  să-mi  lase  speranţe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu