duminică, 7 aprilie 2019

Nu se poate unul fără celălalt


           
sursa foto: Unica.ro

             Sticluța  de  parfum  începea    se  plictisească.  Era,  deja,  de  două  săptămâni,  în  iarbă,  la  doi  pași  de  tomberon  și  încă  nu  o  văzuse  nimeni.  Avusese  ghinionul    cadă  lângă  cutia  de  plastic  albastru  și,  oricât  a  strigat,  a  vociferat,  a  sărit  ca o  broscuță  căpiată,  nu  a  băgat-o  nimeni  în  seamă.  Așa  că,  epuizând  toate  mijloacele,  s-a  resemnat  și  s-a  pus  pe  așteptat.
            Într-o  foarte  devreme  dimineață  de  primăvară,  sticluța  se  trezi  speriată  din  somn.  Lângă  ea, cu  stele  verzi  încă  dansând  nebunește  deasupra  capului,  un  tub  de  spray  încerca    se  dezmeticească.
-                       Bună  dimineața,  se  vede  treaba    și  dumneata  ai  ratat  tomberonul,  zise  ea,  politicoasă.
-                      Bbbună  dimineața!  Pfui,  ia  uite  ce  mânderețe  de  fată,  se  vede  treaba    până  la  urmă  totul  se  termină  cu  bine! și  tubul  se  înclină  respectuos  în  fața  ei.
Sticluța  roși  de  plăcere. 
-                           prezint:  eu  sunt  deodorantul  antiperspirant  Wild,  Gerovital  Men,  și  fac  parte  din  noua  gamă  de  cosmetice  pentru  bărbați  -  Gerovital  Men.



-           Oh,  încântată,  eu  sunt  Eva.
-           Acum,  dacă  ne  cunoaștem,  pot    te  întreb  unde  suntem?
-                       Nici  eu  nu  prea  știu,  ar  fi  trebuit    fim  în  tomberon,    fim  preluați  și  reciclați  dar,  din  păcate,  cine  ne-a  aruncat  n-a  fost  foarte  îndemânatic  și  am  ajuns  pe  jos,  în  iarba  asta  mare  și  nici  nu  avem  șanse    fim  recuperați  prea  curând, se  întristă,  dintr-o  dată,  sticluța.
-                      Ei, gata,  gata,  nu  mai  fi  supărată.  Acum  suntem  doi  și,  știi  și  tu,  unde-s  doi  puterea  crește.  Ai    vezi,  ne  vor  găsi,  într-un  final.  Uite,  mai  bine    povestim  fiecare  pe  unde  am  fost  și  ce  am  trăit,  ca să  ne  treacă  vremea  mai  ușor.  Începe  tu,  așa-i  frumos,    lași  doamnele  primele,  și  tubul  zâmbi  atât  de  galeș,  încât  sticluța  uită,  pe  dată, toată  supărarea.
-                      Povestea  mea  este  simplă,  sunt  o  sticluță  goală  de  parfum.  Tânăra  mea  stăpână  m-a  iubit  din  prima  clipă  în  care  i-am  fost  dăruită,  la  o  gală  de binefacere.  Era  o  femeie  extrem  de  dedicată  cauzelor  sociale,  implicată  în  multe  acțiuni  caritabile  și  eu  am  fost  premiul  pentru  întreaga  ei  activitate.  Ca    nu  mai  vorbim    avea  și  o  afacere  de  condus,  și  o  familie  frumoasă,  cu un  soț  iubitor  și  doi  copii  cuminți  și  silitori.  De departe,  era  cea  mai  frumoasă,  cea  mai  îngrijită  și  cea  mai  bine  mirositoare  femeie  pe  care  am  văzut-o  de  când  am  fost  fabricată  și  până am  fost  cumpărată  din  magazin.   După  ce  parfumul  meu  s-a  terminat,  doamna  nu  s-a  îndurat      arunce,  dar  nu  mai  era  loc  pe  măsuța ei  de  toaletă,  așa    nu  a  avut  încotro.  A rugat-o  pe  menajeră    mă ducă  la tomberonul  pentru  reciclare,  dar ...  iar  sticluța  se  întristă  din  nou.  Iși  scutură,  însă, mândră,  capul  și  continuă.  Dar,  dumneata?  Pari  a  fi  de  viță  nobilă,  după  cum  te-ai  prezentat.
-                      Da,  sunt  un  produs  100%  românesc,  de  la  Farmec,  cel  mai  mare  producător  de  cosmetice  și    știi    nu  numai  femeile  trebuie    arate  impecabil.  Și  bărbații  au de  făcut  față  multor  provocări,  în  drumul  lor  spre  performanță  pe  toată  linia.
Un  bărbat  de  succes  trebuie    arate    este de  încredere,  își  respectă  promisiunile  făcute  și  este  mereu  gata    experimenteze,  iar  toate  acestea  încep  de  la   imaginea  lui  de  fiecare  zi.
Sincer îți  spun    nu  știu  prea  multe  despre  ritualurile  și  preferințele  unei  femei,  dar  pot  să-ți  povestesc  despre  cele  ale  tânărului  meu  stăpân, căci  i-am  fost  alături  destul  de  mult  timp.

                Dimineața  începea,  întotdeauna,  cu  un  duș îmbogățit  de  Gelul  de  duș  Wild  3  în  1 Gerovital  Men,  cu  glicerină,  mentol  și  provitamina  B5.  3  în  1, pentru  că  îngrijește  și  curăță  fața,  părul  și  corpul.  Folosit  împreună  cu  mine,  nu  mai  avea  grija  transpirației,  pe  parcursul  întregii  zile.  Îți  dai  seama  ce  dezastru  ar  fi  fost  dacă,  în  mijlocul  unei  prezentări,  ar  fi  emanat  dinspre  el  numai  mirosuri  urâte?  Brrr,  nici  nu  vreau  să  mă  gândesc!  Un  moț  delicat,  în  podul  palmei,  din  Spuma  de  ras  mentol  Gerovital  Men,  apoi  Balsam  după  ras  mentol  Gerovital  Men,  o  cămașă   proaspăt  călcată,  un  costum  elegant  și,  voilá,  un  bărbat  gata  de  orice  provocare. Să  nu  uităm  de  riduri,  la  fel  de  nesuferite  la  bărbați,  ca  și  la  femei,  așa  că  un  strop  din  minunata  Cremă  antirid  acid  hialuronic  Gerovital  Men,  le  ține  pe  acestea  la  distanță,  iar  pe  bărbat  îl  menține  tânăr  mult  mai  mult  timp.  Dacă  ești  mulțumit  de  imaginea ta,  transmiți  tuturor  o  stare de bine,  putere,  empatie  și  disponibilitate  sufletească. 



-                       Hmm,  după   spusele  dumitale,  se  pare    nici  nu  suntem  așa  diferiți.  Nici  noi,  cei  care  le  dăm  o  mână  de  ajutor,  dar  nici  bărbații  de  femei.  Au  aceleași  obiective:    fie  cât  mai  activi,  orientați  spre  performanță,  dar  și    gestioneze,  cât  mai  bine,  situațiile  de  stress.  Au  și  aceleași  mijloace,  se  pare.  Prima  impresie  contează,  din  păcate,  mult  prea  mult,  în  ambele  cazuri,  iar  cine  vrea    reușească,  trebuie    se  conformeze.  O  întrebare:  acolo  de  unde  vii  dumneata,  sunt  și  produse  pentru  femei?
-                      Desigur,  n-ai  auzit  de  Gerovital -  doctor  în  frumusețe?!  Nu  se  poate  unul  fără  celălalt,  oricât  de  multe  s-ar  spune  despre  asta.  Pot  să-ți  vorbesc  ore  în  șir  și  despre  ele,  dacă  vrei,  pentru  că,  oricum,  eu  cred    femeile  ....
...........................................................................................................................................................

-                       Uite  ce-am  găsit,  mami:  un  spray  și-un  parfum,  se  auzi,  deodată,  o  voce  de  copil.  Oh,  nu,  sunt  goale!  și  două  mânuțe  de  copil  se  pregăteau    le  arunce  înapoi,  în  iarbă.
-                      Nu, dragul  meu,  nu  le  arunca  pe  jos,  pune-le  în  tomberon,  te  rog  frumos!  Cine  știe  cum  or  fi  ajuns  acolo!


Articol  scris  pentru  Spring  SuperBlog 2019!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu