luni, 9 iulie 2018

Where the truth lies ...

        Ce poți face într-o după-amiază ploioasă de pseudo-vară?
        Nu vă gândiți la minuni, pentru că sunt prea bătrână pentru dragoste la distanță și prea rușinoasă pentru a vorbi despre asta, iar chestia cu banii de numărat ... remediul este excepțional, magnific, dar obiectul lui îmi lipsește cu desăvârșire.
        Așa că a trebuit să-mi inventez propriile trei lucruri de făcut: cititul, ciocolata și filmul.
        Cartea este aproape gata: Fata de hârtie, de Guillaume Musso - actuală, interesantă, ușoară ca aburii ce se ridică deasupra Valomirului, după ploaia rece și insinuoasă de azi.
       Ciocolata - hmm, norocul meu, sau ghinionul, depinde din ce punct privești, este că a trebuit să o împart cu Horia și n-am avut acces la toată tableta.
       Iar filmul ... ei, bine, filmul a fost o revelație.
       O întâlnire total neașteptată cu un Colin Firth în rol de homosexual dependent de pastile și alcool, chinuit de vina unei crime pe care, în final, nici măcar nu a comis-o.
       Un Colin Firth genial, la fel de distins și de delicat ca și în rolul din Discursul regelui. Un rege și o vedetă măcinată de viciu, de imposibilitatea asumării și de necunoașterea întregului adevăr ... două roluri, același actor, aceeași ușurință în interpretare.
       Filmul a fost nominalizat la Palme d'Or în 2005 și merita premiul cu prisosință.
       Dacă spun și că partenerul lui Colin Firth în această peliculă este Kevin Bacon, cred că am spus tot ceea ce era de spus.
      Ciocolată nu mai am, filmul m-a cam împrăștiat și durează până mă adun, așa că ... muzicăăăăă!

YOUTUBE.COM
A female journalist tries to uncover the truth behind the breakup, years earlier, of a celebrated comedy team after the duo found a girl dead in their hotel ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu