duminică, 11 septembrie 2016

Super Blog 2016!





         M-am  hotărât!
         Mă  înscriu  în  ediția  de  toamnă  SuperBlog  2016!
         Și  n-aș  mai  fi  fost  eu  dacă începeam  de  la altă  ediție  decât  cea  de  acum,  adică  fix  cea  cu  numărul  13!
         Blogul  meu  a  fost  conceput  pentru  mine.  Jurnalul  meu.  Dar,  dacă  tot  există,  de  ce  să  nu  încerc?  Și  ce  dacă  am  depășit  un  pic,  doar  un  pic,  vârsta  de  16  ani,  vârsta  ideală  pentru  un  jurnal?  Voi  avea  numai  de  câștigat  din  această  experiență  pentru  că  tinerii,  cei  implicați  în  acest  proiect,  sunt  ancorați  într-o  altă  realitate  decât  am  fost  eu  la  vârsta  lor,  văd  lucrurile  dintr-o  perspectivă  diferită  față  de  a  mea.  Și  asta  este  foarte  bine.
         Hai  să  vedem  ce  înseamnă  cu  adevărat  blogosfera,  ce  provocări  se  lansează  și  cât  de  departe  pot  să  merg!
         Să  fie  într-un  ceas  bun!
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu