marți, 16 februarie 2016

Te voi desena pe pernă



prima  noastră  aniversare  cu  tine  departe.

Știu    pleci.  Nu,  nu de tot,  știu  și  asta.  

Îmi înfig mâinile în umerii tăi și aștept.  
O secundă...  două  secunde...  mai  mult decât durează  o  viață....   
Aștept  ca  palmele  mele  să  prindă  conturul  trupului tău, să se rotunjească  pe coapsele  tale,  să  se  ridice  și  să  coboare  cu  bătaia  inimii tale.  
Așa, în  nopțile  în  care voi fi singură,  te pot  desena  pe  pernă,  alături  de  mine.  
Și, cum  mirosul  tău  se regăsește  în  fiecare fibră  din  mine, am  să  te am  aici, și  nu departe,  am  să te văd  clar,  și  nu  închipuit.  

Știu  că pleci, dar,  mai  sigur,  știu că  te  întorci la mine.



                La  mulți  ani,  nouă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu