duminică, 13 martie 2016

Nu mai aruncați cu pietre!


                        Mă  apropii  de  jumatate  de  secol  de  viață  și  cea  mai  importantă  lecție  pe  care  am  învățat-o  este  că  nimeni  și  nimic,  niciodată,  nu-ți  dă  dreptul  să  vorbești  în  numele  altuia.  Dacă  nu  te  poți  pune  în  locul  lui,  dacă  nu–l  poți  asculta,  înțelege  sau  ajuta  în  vreun  fel,  stai  în  banca  ta  și  nu  condamna.  Nu  arăta  cu  degetul.  Pentru  că  organul  ăsta  mic  și  obraznic,  odată  întins  spre  ceva  sau  cineva,  lovește  mai  multe  decât  vei  putea  tu  controla  vreodată.
                        Am  mai  spus-o  -  am  multe,  multe  kilograme  în  plus.  Nu  mă  mândresc  cu  asta,  nu  sunt  fericită  pentru  asta  și  nu  (  mai )  dau  explicații  pentru  cum  am  ajuns  așa.  Și  nici  nu  m-a  întrebat  nimeni  dacă  vreau  sau  nu  să  le  găzduiesc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu